W I T A M Y   N A   S T R O N I E    G M I N Y   Ś W I E R C Z ÓW 

NABÓR NA ZASTĘPSTWO PRACOWNIKA NA STANOWISKU DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I BHP W URZĘDZIE GMINY ŚWIERCZÓW

Wójt Gminy Świerczów

poszukuje pracownika na zastępstwo

na stanowisku ds. gospodarki nieruchomościami, działalności gospodarczej

 i BHP w Urzędzie Gminy Świerczów

 

Informacje ogólne dotyczące stanowiska pracy:

1. stanowisko: ds. gospodarki nieruchomościami, działalności gospodarczej i BHP

w Urzędzie Gminy Świerczów na zastępstwo pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.

2. wymiar etatu: 1/1

3. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z osobami fizycznymi, podmiotami zewnętrznymi, instytucjami

i jednostkami organizacyjnymi.

 

 I. Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,

2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4. wykształcenie średnie, preferowane wyższe,

5. biegła znajomość z zakresu programów komputerowych MS Office oraz urządzeń biurowych,

6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

7. nieposzlakowana opinia,

8. znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.   

o gospodarce nieruchomościami, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.– Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o  ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy.

 

II. Wymagania dodatkowe:

1. znajomość podstaw funkcjonowania administracji samorządowej,

2. komunikatywność, obowiązkowość, rzetelność, umiejętność pracy zespołowej,

3. prawo jazdy kat. B.

 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, w szczególności:

1. nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości,

w tym nad przygotowywaniem opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, dokonywaniem podziałów i scaleń nieruchomości,

2. zlecanie rzeczoznawcy majątkowemu określenia wartości nieruchomości będących własnością gminy Świerczów,

3. sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, do oddania

w użytkowanie, najem lub dzierżawę,

4. koordynowanie działań związanych z tworzeniem gminnego zasobu mieszkaniowego oraz warunków dla zaspakajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty mieszkaniowej,

5. gospodarowanie zasobem mieszkaniowym gminy, przygotowywanie umów najmu, aktualizacja czynszu i opłat eksploatacyjnych,

6. administrowanie budynkami i lokalami gminnymi,

7. zapewnienie dostawy usług niezbędnych do prawidłowego użytkowania zasobu budynkowego i lokalowego, tj. usług eksploatacyjnych, konserwacyjnych i dostawy mediów oraz kontrola realizacji tych dostaw,

8. zapewnienie sprawnego działania istniejących urządzeń technicznych w budynkach komunalnych Gminy umożliwiających najemcom i użytkownikom korzystanie z lokali i ich wyposażenia,

9. prowadzenie książki obiektów użyteczności publicznych stanowiących własność Gminy,

10. współpraca z Referatem Finansowym w zakresie należności czynszowych, rozliczania kosztów  mediów oraz wystawiania faktur VAT,

11. prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczenia majątku, w tym zgłaszanie do ubezpieczyciela szkód mienia komunalnego,

12. uzgadnianie zapotrzebowania środków finansowych na następny rok w zakresie prowadzonych spraw,

13. przygotowywanie dokumentacji i projektów uchwał, zarządzeń zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie prowadzonych spraw,

14.  przekazywanie dokumentacji, informacji, zarządzeń i uchwał  do publikacji: w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej gminy i gazety zgodnie  z wymogami przepisów prawa,

15. prowadzenie wymaganej przepisami prawa sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.

 

Wymagane dokumenty :

  1. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  2. kserokopie  zaświadczeń  o  ukończonych  kursach, szkoleniach  lub  posiadanych uprawnieniach;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. Nr 1 do ogłoszenia);
  4. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (zał. Nr 2 do ogłoszenia);
  5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonanie zadań na stanowisku (zał. Nr 3 do ogłoszenia);
  6. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zał. Nr 4 do ogłoszenia);
  7. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (zał. Nr 5 do ogłoszenia);
  8. oświadczenie o zapoznaniu się z „Informacją dla osób ubiegających się o zatrudnienie
  9. w Urzędzie Gminy Świerczów dotyczącą przetwarzania danych osobowych”* (zał. Nr 6 do ogłoszenia);
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
  11. w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zał. Nr 7 do ogłoszenia);
  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.).
  13.  

*Informacja dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Gminy Świerczów dotyczącą przetwarzania danych osobowych:

 

Zgodnie z art. 13 RODO informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Świerczów, ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów jako pracodawca.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail:
  3. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Gminy Świerczów na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Informujemy, iż dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom, które są uprawnione, na podstawie obowiązujących przepisów prawa do dostępu do nich oraz ich przetwarzania w zakresie określonym przepisami, w tym podmiotom kontrolującym działalność Wójta Gminy Świerczów, podmiotom realizującym na rzecz Gminy Świerczów realizującym usługi w  imieniu  i  na  rzecz  Administratora  w  zakresie  niezbędnym  dla  prawidłowego funkcjonowania.
  6. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3 nie dłuższy niż do 30.09.2024 r. oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Gminy Świerczów. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
  8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
  9. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Gminy Świerczów.

Uwaga: Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów Gminy.

 

  1. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Oferty należy składać w terminie do dnia 20.08.2024 r. do godz. 12:00. Oferty mogą być złożone:
  • osobiście w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Świerczów – Sekretariat, lub
  • przesłane pocztą na adres: Urząd Gminy w Świerczowie; 46-112 Świerczów; ul. Brzeska 48,

z dopiskiem: „Kandydat do pracy na stanowisku ds. gospodarki nieruchomościami, działalności gospodarczej i BHP – umowa na zastępstwo”.

 

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną.

 

Wójt Gminy Świerczów
mgr Barbara Bednarz

Świerczów, dnia 06.08.2024r. r.

Załączniki:

DOCXZałącznik 1.docx
PDFZałącznik 1.pdf
DOCXZałącznik 2.docx
PDFZałącznik 2.pdf
DOCXZałącznik 3.docx
PDFZałącznik 3.pdf
DOCXZałącznik 4.docx
PDFZałącznik 4.pdf
DOCXZałącznik 5.docx
PDFZałącznik 5.pdf
DOCXZałącznik 6.docx
PDFZałącznik 6.pdf
DOCXZałącznik 7.docx
PDFZałącznik 7.pdf