W I T A M Y N A S T R O N I E G M I N Y Ś W I E R C Z ÓW
NABÓR NA ZASTĘPSTWO PRACOWNIKA NA STANOWISKU DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I BHP W URZĘDZIE GMINY ŚWIERCZÓW
Wójt Gminy Świerczów
poszukuje pracownika na zastępstwo
na stanowisku ds. gospodarki nieruchomościami, działalności gospodarczej
i BHP w Urzędzie Gminy Świerczów
Informacje ogólne dotyczące stanowiska pracy:
1. stanowisko: ds. gospodarki nieruchomościami, działalności gospodarczej i BHP
w Urzędzie Gminy Świerczów na zastępstwo pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
2. wymiar etatu: 1/1
3. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z osobami fizycznymi, podmiotami zewnętrznymi, instytucjami
i jednostkami organizacyjnymi.
I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. wykształcenie średnie, preferowane wyższe,
5. biegła znajomość z zakresu programów komputerowych MS Office oraz urządzeń biurowych,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
7. nieposzlakowana opinia,
8. znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.
o gospodarce nieruchomościami, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.– Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy.
II. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość podstaw funkcjonowania administracji samorządowej,
2. komunikatywność, obowiązkowość, rzetelność, umiejętność pracy zespołowej,
3. prawo jazdy kat. B.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, w szczególności:
1. nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości,
w tym nad przygotowywaniem opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, dokonywaniem podziałów i scaleń nieruchomości,
2. zlecanie rzeczoznawcy majątkowemu określenia wartości nieruchomości będących własnością gminy Świerczów,
3. sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, do oddania
w użytkowanie, najem lub dzierżawę,
4. koordynowanie działań związanych z tworzeniem gminnego zasobu mieszkaniowego oraz warunków dla zaspakajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty mieszkaniowej,
5. gospodarowanie zasobem mieszkaniowym gminy, przygotowywanie umów najmu, aktualizacja czynszu i opłat eksploatacyjnych,
6. administrowanie budynkami i lokalami gminnymi,
7. zapewnienie dostawy usług niezbędnych do prawidłowego użytkowania zasobu budynkowego i lokalowego, tj. usług eksploatacyjnych, konserwacyjnych i dostawy mediów oraz kontrola realizacji tych dostaw,
8. zapewnienie sprawnego działania istniejących urządzeń technicznych w budynkach komunalnych Gminy umożliwiających najemcom i użytkownikom korzystanie z lokali i ich wyposażenia,
9. prowadzenie książki obiektów użyteczności publicznych stanowiących własność Gminy,
10. współpraca z Referatem Finansowym w zakresie należności czynszowych, rozliczania kosztów mediów oraz wystawiania faktur VAT,
11. prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczenia majątku, w tym zgłaszanie do ubezpieczyciela szkód mienia komunalnego,
12. uzgadnianie zapotrzebowania środków finansowych na następny rok w zakresie prowadzonych spraw,
13. przygotowywanie dokumentacji i projektów uchwał, zarządzeń zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie prowadzonych spraw,
14. przekazywanie dokumentacji, informacji, zarządzeń i uchwał do publikacji: w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej gminy i gazety zgodnie z wymogami przepisów prawa,
15. prowadzenie wymaganej przepisami prawa sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.
Wymagane dokumenty :
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach lub posiadanych uprawnieniach;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. Nr 1 do ogłoszenia);
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (zał. Nr 2 do ogłoszenia);
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonanie zadań na stanowisku (zał. Nr 3 do ogłoszenia);
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zał. Nr 4 do ogłoszenia);
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (zał. Nr 5 do ogłoszenia);
- oświadczenie o zapoznaniu się z „Informacją dla osób ubiegających się o zatrudnienie
- w Urzędzie Gminy Świerczów dotyczącą przetwarzania danych osobowych”* (zał. Nr 6 do ogłoszenia);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
- w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zał. Nr 7 do ogłoszenia);
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.).
*Informacja dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Gminy Świerczów dotyczącą przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 RODO informuję, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Świerczów, ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów jako pracodawca.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail:
- Dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Gminy Świerczów na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Informujemy, iż dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom, które są uprawnione, na podstawie obowiązujących przepisów prawa do dostępu do nich oraz ich przetwarzania w zakresie określonym przepisami, w tym podmiotom kontrolującym działalność Wójta Gminy Świerczów, podmiotom realizującym na rzecz Gminy Świerczów realizującym usługi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania.
- Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3 nie dłuższy niż do 30.09.2024 r. oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Gminy Świerczów. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Gminy Świerczów.
Uwaga: Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów Gminy.
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Oferty należy składać w terminie do dnia 20.08.2024 r. do godz. 12:00. Oferty mogą być złożone:
- osobiście w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Świerczów – Sekretariat, lub
- przesłane pocztą na adres: Urząd Gminy w Świerczowie; 46-112 Świerczów; ul. Brzeska 48,
z dopiskiem: „Kandydat do pracy na stanowisku ds. gospodarki nieruchomościami, działalności gospodarczej i BHP – umowa na zastępstwo”.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną.
Wójt Gminy Świerczów
mgr Barbara Bednarz
Świerczów, dnia 06.08.2024r. r.
Załączniki:
DOCXZałącznik 1.docx
PDFZałącznik 1.pdf
DOCXZałącznik 2.docx
PDFZałącznik 2.pdf
DOCXZałącznik 3.docx
PDFZałącznik 3.pdf
DOCXZałącznik 4.docx
PDFZałącznik 4.pdf
DOCXZałącznik 5.docx
PDFZałącznik 5.pdf
DOCXZałącznik 6.docx
PDFZałącznik 6.pdf
DOCXZałącznik 7.docx
PDFZałącznik 7.pdf
Modyfikował: Justyna Senkowska Data modyfikacji: 06-08-2024 15:00
Licznik odwiedzin: 255