W I T A M Y N A S T R O N I E G M I N Y Ś W I E R C Z ÓW
ZAPYTANIE CENOWE DOTYCZY ZADANIA PN.:„Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świerczów w roku 2019”
Załącznik Nr 3
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nie przekraczającej kwoty 30 000 euro netto
w Urzędzie Gminy w Świerczowie
RIM.6232.2.2019.AP
(znak sprawy)
Świerczów,28.08.2019 r.
Gmina Świerczów (miejscowość, data)
ul. Brzeska 48
46-112 Świerczów
(nazwa i adres zamawiającego)
ZAPYTANIE CENOWE WRAZ Z FORMULARZEM OFERENTA
I. ZAPYTANIE CENOWE:
I.1. Zamawiający:
Gmina Świerczów, ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów, reprezentowana przez Wójta Gminy Świerczów Panią Barbarę Bednarz, NIP 7521359210, REGON 531412757,
zaprasza do złożenia ofert na wykonanie zadania pn.:
„Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świerczów w roku 2019”.
I.2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Zakres inwestycji obejmuje:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świerczów poprzez ich demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie”, tj.:
demontaż, zbieranie (wyrobów wcześniej zdemontowanych), transport i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Świerczów (zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 1 do opisu zamówienia), w ilości około 1 179m2, w tym około 669 m2 azbestu złożonego, nabytego przed wejściem w życie przepisów dotyczących sposobów bezpiecznego użytkowania oraz warunków usuwania wyrobów zawierających azbest, 510 m² połaci dachowych wymagających demontażu. Przyjmuje się że 1m2 płyty azbestowej waży 13,5 kg. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej nieruchomości objętych zamówieniem przez Oferenta, celem sprawdzenia zakresu robót.
2) Cena obejmuje: demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest z wyznaczonych nieruchomości.
3) Wykonawca ma obowiązek przedłożyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie decyzji zezwalających na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. W przypadku zlecenia transportu lub unieszkodliwienia firmie zewnętrznej należy przedłożyć stosowne decyzje zezwalające na transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, wydane na rzecz tych podmiotów.
4) Wykonawca ma obowiązek przedłożyć kopie dokumentów potwierdzających dokonanie zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu:
- organowi nadzoru budowlanego,
- okręgowemu inspektorowi pracy,
- państwowemu inspektorowi sanitarnemu.
5) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć harmonogram rzeczowo-finansowy zadania w terminie 7 dni od dnia podpisaniu umowy, po wcześniejszym uzgodnieniu z mieszkańcami i zamawiającym.
6) Wykonawca ma obowiązek poinformowania z 3-dniowym wyprzedzeniem mieszkańców o dokładnym terminie prowadzenia robót.
7) Odbiór materiałów zawierających azbest będzie następował z posesji wymienionych na wykazie nieruchomości, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania wszelkich prac z zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71 poz. 649) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2010 nr 162 poz. 1089).
9) Ładunek materiałów zawierających azbest powinien być szczelnie zapakowany, oznakowany i zabezpieczony przed wstrząsami, przewracaniem lub wypadnięciem z pojazdu, zgodnie z przepisami powyższego rozporządzenia. Przed załadowaniem przygotowanych odpadów zawierających azbest środek transportu powinien być oczyszczony z elementów umożliwiających uszkodzenie opakowań w trakcie transportu.
10) Transport odpadów zawierających azbest należy wykonać z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska.
11) Odebranie odpadów z każdej z nieruchomości musi zostać zatwierdzone odrębnym protokołem odbioru spisanym przez: właściciela nieruchomości, przedstawiciela Urzędu Gminy w Świerczowie oraz przedstawiciela wykonawcy. Protokół musi zawierać co najmniej:
- adres nieruchomości/numer działki, z której zdemontowano i/lub zabrano wyroby zawierające azbest,
- powierzchnię i masę zdemontowanych i/lub zabranych z posesji wyrobów zawierających azbest, (obowiązujący wzór określony będzie w załączniku do umowy),
12) Oddanie odpadów do unieszkodliwienia na odpowiednim składowisku odpadów będzie następowało na podstawie kart przekazania odpadów zawierających azbest, przedłożonych następnie w oryginalnej wersji do tut. urzędu gminy.
Na karcie przekazania odpadu powinno zostać określone:
- dokładne miejsce unieszkodliwienia odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych posiadające pozwolenie zintegrowane na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest);
- poświadczenie unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonej partii odpadów;
- dokładne dane gminy (nazwa gminy, adres), z której były odbierane wyroby zawierające azbest;
- wyszczególnienie ilości odpadów pochodzących z poszczególnych nieruchomości.
13) Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do faktury za wykonaną usługę:
- zestawienie zawierające wykaz nieruchomości wraz z wyszczególnieniem ilości zebranych odpadów oraz ceny za usługę dla każdej z poszczególnych nieruchomości oraz ceny łącznej,
- oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych (§ 8 ust. 3 RMGPiPS w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest – Dz. U. Nr 71 z 2004 r., poz. 649 i Nr 162, poz. 1089 z 2010 r.) wraz z wykazem nieruchomości, których oświadczenie dotyczy.
14) Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokumentację fotograficzną obrazującą aktualny stan wyrobów zawierających azbest (przed rozpoczęciem prac), umożliwiającą porównanie z fotograficzną dokumentacją powykonawczą.
Jako załącznik do oferty należy przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych.
Do zapytania cenowego załączamy wykaz nieruchomości wraz z ilościami azbestu, przeznczonego do usunięcia.
I.3. Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia 15.10.2019 r.
I.4. Okres gwarancji: -----------
I.5. Miejsce i termin złożenia ofert: Urząd Gminy w Świerczowie, pok. nr 2 - sekretariat, ul. Brzeska 48,
46-112 Świerczów, do dnia 06.09.2019 r., do godz. 10.00.
Sposób składania ofert: osobiście lub przesyłką pocztową w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie z opisem
jak poniżej:
pełna nazwa Wykonawcy adres numer telefonu, faksu NIP, REGON OFERTA – „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Świerczów w roku 2019”.
NIE OTWIERAĆ PRZED GODZINĄ 10ºº dnia 06.09.2019 r. |
I.6. Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy w Świerczowie (pok. nr 3), dnia 06.09.2019 r., godz.1010.
I.7. Warunki płatności za wykonane roboty: do 21dni od dnia realizacji zamówienia i przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury.
I.8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Michał Hnat, Alicja Paduch, tel. 77/419-61-70 wew. 17
Sporządziła: Alicja Paduch
Wójt Gminy Świerczów
28.08.2019 r. Barbara Bednarz
(Data i podpis Kierownika jednostki)
PDFZał. nr 1 Wykaz nieruchomości.pdf
DOC1.2 - Załącznik - formularz oferenta.doc
Licznik odwiedzin: 1564