W I T A M Y N A S T R O N I E G M I N Y Ś W I E R C Z ÓW
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy ds. ochrony środowiska, zabytków i budownictwa w Urzędzie Gminy Świerczów
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
W URZĘDZIE GMINY ŚWIERCZÓW
na stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska, zabytków i budownictwa w Referacie Rolnictwa, Inwestycji i Mienia Komunalnego.
Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru, na wyżej wymienione stanowisko nie wybrano Kandydatki.
Uzasadnienie:
W wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, Kandydatka nie spełniła kryterium merytorycznego określonego w naborze .
Wójt Gminy
mgr Andrzej Gosławski
INFORMACJA
Do następnego etapu rekrutacji tj. rozmowy kwalifikacyjnej, w naborze na stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska, zabytków i budownictwa zakwalifikowano:
1. Iwona Krzywda zamieszkała - Bąkowice
Wyznaczony termin rozmowy kwalifikacyjnej to dzień 25 kwietnia 2017 r. godz. 1300 w Urzędzie Gminy w Świerczowie ul. Brzeska 48 pok. nr 3 ( sala narad).
Z-ca Wójta
mgr Irena Łytka
Zarządzenie Nr 10/2017
Wójta Gminy Świerczów
z dnia 31 marca 2017 r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy ds. ochrony środowiska, zabytków i budownictwa w Urzędzie Gminy Świerczów
Na podstawie art. 33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm.) oraz art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 r. poz. 902) w związku z § 2 ust. 1,2 Załącznika do Zarządzeniem Nr 8/2009 Wójta Gminy Świerczów z dnia 22 czerwca 2009 r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w tym kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Świerczów zarządzam co następuje:
§ 1. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko pracy ds. ochrony środowiska, zabytków i budownictwa w Urzędzie Gminy Świerczów w Referacie Rolnictwa Inwestycji i Mienia Komunalnego.
§ 2.1.Postępowanie w sprawie naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna w składzie:
1. Irena Łytka - przewodnicząca
2. Michał Hnat - członek
3. Dorota Klisowska –Topoła - członek
2. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze w tym kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Świerczów wprowadzonym Zarządzeniem Nr 8/2009 Wójta Gminy Świerczów z dnia 22 czerwca 2009 r.
§ 3. Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Świerczów, stanowi załącznik do Zarządzenia.
§ 4. Komisja Rekrutacyjna działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z- ca Wójta
Irena Łytka
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY ŚWIERCZÓW
OGŁASZA NABÓR
na
stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska, zabytków i budownictwa
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy Świerczów
ul. Brzeska 48
46-112 Świerczów
Wymiar zatrudnienia : 1 osoba - pełny etat
Wymagania w stosunku do kandydatów :
1) wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe, preferowane ochrona środowiska lub budownictwo ogólne,
-
wymagany staż pracy min. 3 lata, w tym 2 lata na stanowisku związanym z ochroną środowiska,
-
obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym n podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków.
2) dodatkowe wymagania od kandydatów:
-
dyspozycyjność;
-
wysoka kultura osobista;
-
odporność na stres;
-
zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole;
-
sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność;
-
znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz pracy z programami z pakietu MS Office;
-
mile widziane opinie i referencje w poprzednich miejsc pracy;
-
dokumenty potwierdzające dodatkowe umiejętności lub wykształcenie;
znajomość przepisów prawa, w tym m.in. ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o samorządzie gminnym, prawo budowlane, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
-
Wykonywanie zadań Gminy wynikających z ustawy ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy utrzymania czystości i porządku w gminach, , a w szczególności:
- nadzór, kontrola i egzekwowanie obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Świerczów,
- kontrola, nadzór oraz wydawanie decyzji w sprawach związanych z odprowadzaniem ścieków przez osoby fizyczne i prawne,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zezwoleń na działalność związaną z opróżnianiem zbiorników bezodpływowych i transportem nieczystości ciekłych;
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków;
- prowadzenie działań w zakresie edukacji ekologicznej społeczeństwa, propagowanie działań proekologicznych oraz koordynacja akcji proekologicznych prowadzonych przez inne podmioty,
- realizacja programów dotyczących ochrony środowiska z uwzględnieniem środków zewnętrznych,
- ocena możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań dotyczących ochrony środowiska,
- sporządzanie planów, programów i sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
- realizacja i bieżąca aktualizacja Gminnego Programu Ochrony Środowiska, Programu Gospodarki Odpadami, Regulaminu utrzymania porządku i czystości,
- realizacja zadań związanych z programem usuwania wyrobów zawierających azbest,
- opiniowanie decyzji w sprawie odzyskiwania i unieszkodliwiania odpadów;
2. Przeprowadzanie postępowań przed wydaniem decyzji środowiskowych w sprawach oddziaływania na środowisko oraz opiniowania o zasadności sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego.
3. Prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnieniu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko.
4. Wykonywanie zadań Gminy wynikających z ustawy prawo budowlane a w szczególności:
- nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem zgodności z dokumentacją i wydanym pozwoleniem na budowę,
- rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem finansowym,
- redagowanie pism i projektów decyzji związanych z procesem budowlano – remontowych,
- dokonywanie odbioru zadań inwestycyjnych i przekazywanie ich użytkownikowi,
- organizowanie i nadzór nad pracami związanymi z usuwaniem powstałych awarii w nieruchomościach Gminy Świerczów,
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Gminę Świerczów
5. Wykonywanie zadań Gminy wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami a w szczególności:
- koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem gminnego programu opieki nad zabytkami, przygotowywanie odpowiedniej uchwały Rady Gminy oraz sprawozdań z realizacji tego programu,
- prowadzenie gminnej ewidencji zabytków objętych wojewódzką ewidencją zabytków,
- przyjmowanie zawiadomień o odkryciu przedmiotów o wartości zabytkowej lub archeologicznej i zawiadamianie o tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
- uzyskiwanie odpowiednich pozwoleń i opinii od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
- sprawowanie opieki nad zabytkami, koordynowanie finansowania prac konserwatorskich,
restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku, do którego tytuł prawny ma gmina,
- wnioskowanie o przyznanie dotacji celowej na dofinansowanie prac konserwatorskich przy zabytkach.
Ponadto szczegółowy zakres czynności zostanie określony przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny oraz CV opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 902)";
2. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
3. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
4. kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
6. kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje ( kursy, certyfikaty, zaświadczenia);
7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
8. oryginał kwestionariusza osobowego.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
-
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Nabór na stanowisko inspektora ds. ochrony środowiska, zabytków i budownictwa”,
-
osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Świerczów, ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów,
-
drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Świerczów ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów, w terminie do dnia 14 kwietnia 2017 r.
-
Kandydaci, którzy złożą wymagane dokumenty przechodzą do następnego etapu naboru, którym jest rozmowa kwalifikacyjna. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Świerczowie po terminie nie będą rozpatrywane.
Przewidywany termin rozpatrywanych ofert:
Oferty pod względem formalnym zostaną rozpatrzone w ciągu 3 dni od upływu terminu na złożenie ofert. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Lista osób zakwalifikowanych zostanie ogłoszona na stronie internetowej i na tablicy informacyjnej urzędu.
Ogłoszenie o wyniku postępowania rekrutacyjnego:
1.Informacja o wyniku naboru zostanie upubliczniona w ciągu 14 dni od zakończenia procedury naboru na tablicy informacyjnej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
2. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.
3.Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na okres próbny wynoszący 3 miesiące. Zawarcie kolejnej umowy uzależnione jest od pozytywnej oceny pracownika.
Świerczów, dnia 31 marca 2017 r.
Modyfikował: Informatyk Gminy Data modyfikacji: 26-04-2017 09:28
Licznik odwiedzin: 6551