Zapytanie ofertowe dotyczy zadnia pn. Budowa pochylni dla niepełnosprawnych przy szkole podstawowej w Bąkowicach
RIM.271.A.5.2013/2014.MW
Załącznik Nr 3
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nie przekraczającej kwoty 30 000 euro netto
w Urzędzie Gminy w Świerczowie
Świerczów, 26-08-2014
Gmina Świerczów
ul. Brzeska 48
46 – 112 Świerczów
(nazwa i adres zamawiającego)
ZAPYTANIE CENOWE WRAZ Z FORMULARZEM OFERENTA
I. Zapytanie cenowe:
I.1. Zamawiający:
Gmina Świerczów, ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów, reprezentowana przez Wójta Gminy Świerczów Panią mgr Barbarę Bednarz, NIP 7521359210, REGON 531412757, zaprasza do złożenia ofert na
„Budowa pochylni dla niepełnosprawnych przy szkole podstawowej w Bąkowicach”.
I.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie polegać będzie na: budowie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz na przebudowie istniejących schodów wejściowych do budynku szkoły podstawowej w Bąkowicach. Podjazd zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej z balustradami ze stali nierdzewnej.
Do zapytania cenowego załączamy projekty (rzut, przekrój i widok), opis tech. oraz przedmiar robót.
I.3. Termin realizacji zamówienia: do dnia 18.10.2014.
I.4. Okres gwarancji – wymagany: 3 lata.
I.5. Miejsce i termin złożenia ofert: Urząd Gminy w Świerczowie (sekretariat – pok. nr2), ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów, do dnia 02.09.2014, do godz. 10.00.
I.6. Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy w Świerczowie (pok. nr 3), dnia 02.09.2014, godz.10.00.
I.7. Warunki płatności za wykonane roboty: do 21dni od dnia realizacji zamówienia i przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury.
I.8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Michał Hnat, Magdalena Wyrwa
Sporządził/a:
Magdalena Wyrwa
26.08.2014,
Wójt Gminy
Barbara Bednarz
Wypełnia oferent:
I. Oferta cenowa
II.1. Nazwa wykonawcy ………………………..........................................................................………………
II.2. Adres wykonawcy ………………………..........................................................................….................
II.3. NIP ……………………………………………………..
II.4. Regon …………………………………………
II.5. Nr rachunku bankowego ………………………………...................................................................……..
II.6. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za :
Cenę netto……………………..........zł ( słownie złotych) …............................................…………………
Podatek VAT................................zł (słownie złotych ) ……….................................................……….
Cenę brutto ……………........…….. zł ( słownie złotych ) ………….................................................……
II.7. Okres gwarancji .............................................................................................................................
I.8. Oświadczam, ze zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
II.9.Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ………..……………….............................
II.10.Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.
……………………………………..
( data, podpis, pieczątka oferenta)
PDFZał. nr 4 - Przedmiar robót.pdf
PDFBąkowice - pochylnia - PZT.pdf
PDFBąkowice -pochylnia - rzut poziomy.pdf
PDFBąkowice -pochylnia - widok.pdf
PDFBąkowice-pochylnia -opis.pdf
Modyfikował: Informatyk Gminy Data modyfikacji: 27-08-2014 15:17
Licznik odwiedzin: 3328