Zaproszenie do złożenia ofert na: Budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych w szkole podstawowej w Bąkowicach
RIM.271.A.5.2013/2014 Załącznik Nr 3
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nie przekraczającej kwoty 30 000 euro netto
w Urzędzie Gminy w Świerczowie
Świerczów, 15-07-2014
Gmina Świerczów
ul. Brzeska 48
46 - 112 Świerczów
ZAPYTANIE CENOWE WRAZ Z FORMULARZEM OFERENTA
I. Zapytanie cenowe:
I.l. Zamawiający:
Gmina Świerczów, ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów, reprezentowana przez Wójta Gminy Świerczów - Panią mgr Barbarę Bednarz, NIP 7521359210, REGON 531412757,
zaprasza do złożenia ofert na: „Budowa pochylni dla niepełnosprawnych przy szkole podstawowej w Bąkowicach”.
I.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie polegać będzie na: budowie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz na przebudowie istniejących schodów wejściowych do budynku szkoły podstawowej w Bąkowicach. Podjazd zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej z balustradami ze stali nierdzewnej.
Do zapytania cenowego załączamy projekty (rzut, przekrój i widok) oraz przedmiar robót.
I.3. Termin realizacji zamówienia: do dnia 27.08.2014.
I.4. Okres gwarancji: 3 lata.
I.5. Miejsce i termin złożenia ofert: Urząd Gminy w Świerczowie (sekretariat – pok. nr2), ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów, do dnia 21.07.2014, do godz. 10.00.
I.6. Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy w Świerczowie (pok. nr3), dnia 21.07.2014, godz.10.00.
I.7. Warunki płatności: do 21dni od dnia realizacji zamówienia i przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury.
I.8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Michał Hnat, Magdalena Wyrwa
Sporządził/a:
Michał Hnat
Wójt Gminy
Barbara Bednarz
II. Oferta cenowa :
II.1. Nazwa wykonawcy ………………………..........................................................................………………
II.2. Adres wykonawcy ………………………..........................................................................….....................
II.3. NIP ……………………………………………………..
II.4. Regon ………………………………………….
II.5. Nr rachunku bankowego ………………………………...................................................................……..
II.6. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za :
Cenę netto……………………. zł ( słownie złotych) …............................................…………………
Podatek VAT............................ zł (słownie złotych ) ……….................................................…………….
Cenę brutto ………………….. zł ( słownie złotych ) ………….................................................…………
II.7. Okres gwarancji ...................................................................
II.8. Oświadczam, ze zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
II.9.Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ……………….............................
II.10.Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.
……………………………………..
( data, podpis, pieczątka oferenta)
PDFZałącznik nr 1.pdf
PDFZałącznik nr 2.pdf
PDFZałącznik nr 3.pdf
PDFZał. nr 4 - Przedmiar robót.pdf
Modyfikował: Informatyk Gminy Data modyfikacji: 15-07-2014 15:44
Licznik odwiedzin: 6363