W związku z obowiązującym stanem epidemii do 30 kwietnia 2020 r. jesteśmy dla Państwa dostępni poprzez:
elektroniczny portal Platforma Usług Elektronicznych - bez wychodzenia z domu
Zachęcamy do zakładania profili na naszym portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS i korzystania z naszych usług elektronicznych. Konto na portalu PUE ZUS można założyć bez wychodzenia z domu – przez internet - za pomocą profilu zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.
telefonicznie – bez wychodzenia z domu
do Państwa dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18
oraz specjalne nr telefonu:
nr telefonu 22 290 87 01 dostępny w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 - 15
obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły
nr telefonu 22 290 87 02 oraz 22 290 87 03 dostępne w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 - 15
obsługa w sprawie wsparcia z ZUS w ramach Tarczy Antykryzysowej
Informacje na temat wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej można również uzyskać na rządowej ogólnopolskiej infolinii pod nr telefonów:
22 484 84 84
732 122 500
Konsultanci tej infolinii są dostępni w godz. 8.00 – 16.00.
we wszystkich placówkach ZUS ale w wyodrębnionych strefach,
w których mogą Państwo mogli samodzielnie złożyć wnioski, bez kontaktu osobistego z pracownikami Zakładu. Takie rozwiązanie ma na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i obsługę spraw w sposób niezakłócony.
Dodatkowo informujemy, że w poniedziałki 20 i 27 kwietnia 2020 r. nasze placówki są dostępne od godz. 8.00 do godz. 15.00 czyli tak jak w pozostałe dni tygodnia.
Opublikował: Paweł AnuszkiewiczData publikacji: 10-04-2020 12:06